Jag ska bara..

Jag har börjat skriva detta inlägg säkert 100 gånger.. Men lille man kommer alltid vägen 😉
Nu har vi äntligen börjat landa i föräldraskapet, med blöjbyte, matning och allt där till :D 
Första dagarna va lite oroliga för lilla Leon, han fick gulsot och ville inte äta :( så vi var på massa extra koller för att se att världens gick ner, vilket dom gjorde efter några dagar! 
Annars så flytet det mesta på här hemma.. Men i går var BVC på hembesök och då vägdes dom Leon och han har bara ökat 40g på en vecka :( så ny vägning på fredag och hoppas han tjockar på sig.. (2400g) just nu! 
Bjuder på en bild på vår lilla prins ❤️

Kläderna i storlek 50 är enorma på vår lilla prins :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

minsnurrigavardag.blogg.se

Jag är en tjej på 27 år gift med min underbara man Vi är på gång med vårt första ivf försök Följ gärna med på vår resa

RSS 2.0