Han är här!!

Började skriva för två dafar sen, men livet är lite annorlunda med en liten 😊

Men kan ju börja med att säga att vår lilla Leon Alfons Carl Algot är här! 

En liten perfekt kille på 2510g och 47cm! 
I kväll tänkte jag skriva lite om själva förlossningen om ni är intresserade 😉
Men kan säga att denne lille kille har tagit oss med storm <3
Anonym
2015-03-03 @ 11:09:15

Äntligen en uppdatering! Har varit på helspänn och nästan orolig, utan orsak ser jag ju nu... Grattis till en fantastisk pojk och till mammalivet ❤ kramar

Svar: Tack snälla ❤️ blev lite längre frånvaro än vad jag tänkt 🙈 kram
minsnurrigavardag.blogg.se

syskonjakt
2015-03-03 @ 11:10:00

Jag som skrev förra kommentaren 😘

Salt
2015-03-03 @ 11:38:30

Grattis!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

minsnurrigavardag.blogg.se

Jag är en tjej på 27 år gift med min underbara man Vi är på gång med vårt första ivf försök Följ gärna med på vår resa

RSS 2.0