Vill bara lägga mig ner och vakna i mars!

Min kropp värker överallt, hostar så mycket att det känns som min lungor ska flyga upp :( vart en sväng till läkaren igår för att få lite hostmedicin och astma medecin utskrivet! 
Det bara tjuter i mina luftvägar när jag andas och jag måste sitta upp och "sova" för annars får jag ingen luft...
I dag är tredje dag utan sömn och jag kan säga att kroppen verkligen hatar mig just nu, i natt har hostan triggat igång sammandragningar hela tiden, så först hosta vilket gör så sjukt ont i över delen av magen och sen försöka andas ut värken och få magen att slappna av..
Ja som sagt bara en ond cirkel...
Vill bara bli frisk nu och få njuta dom sista veckorna av graviditeten! 
Så i dag hoppas jag att sammandragningarna lägger sig så jag slipper åka in och få nått mot dom! 

Annars i går kom vår efterlängtade vagn :) 
Jag får ju som sagt inte göra något så jag fick snäll titta på medan manen byggde ihop den..
Men vi är verkligen såå nöjda över valet! 

Så nu är det bara lite små saker kvar som ska fixas innan bebis kommer..
Förlåt för mina gnälliga inlägg men jag hoppas ni står...
emma
2015-01-22 @ 21:28:32
URL: http://www.syskonjakt.wordpress.com

Hoppas du mår lite bättre idag!! Krya på dig.
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

minsnurrigavardag.blogg.se

Jag är en tjej på 27 år gift med min underbara man Vi är på gång med vårt första ivf försök Följ gärna med på vår resa

RSS 2.0