Vecka 34

I tisdags gick jag in i vecka 34!
Så tänkte jag kunde bjuda på en aktuell magbild ;) 

Den växer och nu börjar jag känna mig väldigt tung och otymplig...

Annars så har jag vart hos bm i dag, kollar blodtryck, bebishjärta och mät magen. Allt såg bra 
Det ända som hon oroade sig för var att Alfons inte har rört sig på två dagar, även bm försökte knuffa och buffa för att se om han reagerade, men nej det gjorde han inte :( 
Så nu ska jag hålla koll i helgen så jag känner rörelse i magen annars vill hon att vi åker in och kollar så allt är okej..
Men på måndag ska vi till spec mvc och hoppas på att allt ser bra ut då! 
Så efter som jag även berättade att jag forfarande har väldigt mycket sammandragningar/förverkar så ska vi nu ses varannanvecka för att se hur allt utvecklar sig...
Men nu ska jag njuta av helgen och hoppas att Alfons vaknar till i magen så jag kan släppa den oron! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

minsnurrigavardag.blogg.se

Jag är en tjej på 27 år gift med min underbara man Vi är på gång med vårt första ivf försök Följ gärna med på vår resa

RSS 2.0