Kommer det vända?

I dag är det 10 dagen med feber.. Känns som jag aldrig kommer bli frisk igen :( 
Den här jäkla hostan verkar inte heller vilja gemed sig.. 
Och hostan triggar igång sammandragningarna så det blir bra en ond cirkel. I torsdags-fredags hade jag nästan inga sammandragningar vilket va otroligt skönt. Men sen lördag och idag har dom avlöst varandra, och nu framåt kvällen har jag även fått ett väldigt tryck ner känns som bebis vill komma ut, men vet att så lätt är det ju inte men det är verkligen ett enormt tryck som gör det obehagligt att sitta och man vill nästan gå lite berätta isär med benen..
På ett sätt önskar jag bara att förlossningen kunde starta redan nu, så vår lilla får komma ut, känns som han kanske har det bättre utanför min kropp just nu när jag mår så pass dåligt, men självklart är det ju bättre att han får växa till sig... På fredag har jag tid hos bm och om det inte är bättre då så ska jag verkligen tala om hur jag mår och känner för att se vad hon har att säga om allt, sen den 2/2 har jag även tid hos spec. mödravården och känns skönt att få komma dit och ta nya prover och även träffa läkare.

Nä men nu till nått mycket roligare!
I fredags hade jag bjudit in några tjejkompisar sen långt tillbaka, tanken var att vi skulle laga middag ihop och sen bara ha en riktigt rolig kväll.. Men sen hände ju allt och jag kände mig väldigt ledsen att behöva ställa in.
Men det är då man ska vara väldigt glad för sina vänner! Dom ville komma endå även fast jag inte var det roligaste sällskapet, så alla köpte med sig mat och sen så satt vi bara i soffan och små pratade hela kvällen, och jag kunde inte haft en mysigare kväll.. Fick mysa med tjejerna och blev lite uppdaterad  vad alla gör just nu. Det känns verkligen att vi börjar bli "vuxna" det är så mycket roligt som händer, husköp, bröllop, nya killar och mycket jobb. 
Jag vart också överraskad av en super fin blöjtårtan, jag vart verkligen så sååå glad! 
Har får ni en bild 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

minsnurrigavardag.blogg.se

Jag är en tjej på 27 år gift med min underbara man Vi är på gång med vårt första ivf försök Följ gärna med på vår resa

RSS 2.0