Dålig dag som fick ett bra slut!

Sov kanske 1-2 timmar i natt..
Hade så himla ont i magen, släpet aldrig riktigt. Kl ringde kl 7 för jag skulle i väg till läkaren ( ej med graviditeten att göra) 
Tog mig knappt upp ut sängen då även den där jäkla huvudverken som jag har haft i flera dagar hade blivit värre :( 
Så upp iväg till läkaren sen hem vila en timma. Hoppades på att det onda i magen och huvudet skulle släppa men det vart bara värre.. Ringde till spec mvc för att rådfråga vad jag skulle göra, dom ville att jag skulle komma in och göra stg och kolla blodtrycket.
Så åka mot Danderyd och sen ligga med stg övervakning ett bra tag, lämnade urin prov och sen träffa läkaren. Dom misstänkte först att jag kunde ha havandeskapsförgiftning, men efter lite fler undersökningar så uteslöt dom det, man kunde se att jag hade en del sammandragningar, så läkaren ville kolla livmodertappen. Den va sluten och lång så den är inte påverkad av sammandragningarna, vilket va väldigt skönt. Dom tror tyvärr jag har någon bakterie i urinet som triggar igång allt det här, så i morgon ska jag in igen och lämna urinprov som ska odlas och sen ville dom kolla bebis och blodtryck så att allt såg bra ut även i morgon.
Så ja inte så mycket svar i dag och jag mår inte så bra men inte mycket att göra åt...
Men dagen slutade bra med att vi fick mail om att vår barnvagn va leveransklar så vi borde få hem den nästa vecka, såå spännande! 
emma
2015-01-15 @ 23:05:54
URL: http://www.syskonjakt.wordpress.com

Bra att du kollas upp med urinprov också! Hoppas du mår bättre snart.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

minsnurrigavardag.blogg.se

Jag är en tjej på 27 år gift med min underbara man Vi är på gång med vårt första ivf försök Följ gärna med på vår resa

RSS 2.0