Spec mvc

En helg som har vart väldigt lugn för min del är nu slut.
Manen har jobbat hela helgen då det har kommit galet mycket snö här i Stockholm..
Vi som hade tänkt ha en lugn helg tillsammans, men så blev det inte..
Men i lördags han vi montera in babyskyddet i bilen, känns skönt att det är på plats. Eller ja vi har satt in själva basen till stolen och sen prövat att stolen sitter som den ska, men valt att ta ur stolen då det är risk för inbrott med den i. 
Annars har jag bäddat Alfons säng och gjort det mysigt, visst är väl lite tidigt men känns skönt att det är klart och sen börjar allt kännas lite mer verkligt ;) 

Idag hade jag tid på spec mvc.
Fick göra en stg och sen lämna lite prover, har ju inte känt att bebis rört sig så mycket den senare tiden men oj vilken fart han hade idag medan jag låg med stg... Proverna såg bra ut och även stg kurvan, en del sammandragningar men inget större. Som läkaren sa ,nu så går jag in i vecka 35 i morgon och väljer han att komma ut nu så är det ingen fara, och det känns väldigt skönt att höra. Så nu blir det vanliga besök hos min bm varannan vecka och bara tillbaka till spec mvc om bebis inte rör sig som han ska. 
Elin
2015-02-07 @ 21:18:48

Hej. Jag har läst din historia och jag är lite nyfiken på en grej. Tog du babyklister inför detta, lyckade, frysförsöket? Och när började du i så fall? :) stort grattis! Kram

Svar: Hej
Jag svarar här och hoppas på att du kommer in och läser kommentaren ;)
Jätte roligt att du vill läsa om min historia blir alltid så glad :)
Ja inför detta frysförsök använde jag mig av babyklister, jag började ca 3 dagar inan själva insättningen och fortsatte sedan ta det ända till vecka 10 tror jag att det va. Jag vet inte om det va därför vi lyckades behålla den lille men det är vad jag vill tro :)
Kramar till dig
minsnurrigavardag.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

minsnurrigavardag.blogg.se

Jag är en tjej på 27 år gift med min underbara man Vi är på gång med vårt första ivf försök Följ gärna med på vår resa

RSS 2.0