Hur man får dagarna att gå..

Jag önskar man kunde snabbspola tiden nu... Varje dag känns som en vecka och jag går runt som i en bubbla.
Jag har forfarande mycket förvärkar som är som värst på kvällen/natten, igenom snitt sover jag Max 3 timmar på en natt så på dagarna är jag helt slut.
Jag känner bara att snart orkar jag inte mer, visst man kan ju inte ge upp men just nu känns det som min kropp är redo att ge upp och inte orkar kämpa mer. 
Försöker boka upp den kommande tiden med lite små saker så man inte bara sitter hemma och väntar ut tiden för då kommer jag bli galen! 

Såå i dag ska jag träffa en vän för att äta middag ute, ska bli riktigt mysigt och känner värkligen att man får ladda batterierna när man träffar människor man tycker om!
Och i morgon har jag bokat upp med en annan vän så ja allt för att komma ut ur hemmet och se nått annat :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

minsnurrigavardag.blogg.se

Jag är en tjej på 27 år gift med min underbara man Vi är på gång med vårt första ivf försök Följ gärna med på vår resa

RSS 2.0